How I Met Your Father
In de nabije toekomst vertelt Sophie haar zoon hoe ze zijn vader ontmoette. Het verhaal brengt ons terug naar het heden, waar Sophie en haar hechte vriendengroep aan het uitzoeken zijn wie ze zijn, wat ze willen in het leven en hoe ze verliefd kunnen worden in het tijdperk van datingapps en grenzeloze mogelijkheden.
Na Sophies tentoonstelling organiseren Sid en Hannah een geïmproviseerde huwelijksreceptie.
Na de verkoop van haar portret vraagt Sophie Jesse haar te helpen indruk te maken op de kopers.
Sophie probeert haar ouders in de val te lokken. Sid en Ellen voeren hun meesterplan uit.