Congreso Anyway
Bekijk opmerkelijke beelden uit 1993 van een conferentie in Barcelona, waar deelnemers zoals Frank Gehry baanbrekende ideeën bespreken die de architectuur voorgoed veranderen en de stad haar unieke karakter geven.