Rainboy
Rainboy is niet zomaar een tuinman, want hij plant druppels en oogst wolken. Tijdens zijn werk verwondt hij per ongeluk de ijdele zon, die vervolgens wraak wil. De voorspellingen voor de jongen zien er slecht uit, maar met de hulp van de regenwolken weet hij haar weer op te vrolijken. Een korte film over stormachtige conflicten.