Pinocchio
Het geliefde verhaal over de spannende avonturen van een houten pop die hoopt een echte jongen te worden, opnieuw verteld in deze liveaction-versie vol CGI. Met personages als Gepetto, de houtsnijder die Pinokkio maakt en hem behandelt als een echte zoon; Japie Krekel, Pinokkio's gids en “geweten”; de Blauwe Fee; Jantje “Fatsoen”; Sofia de zeemeeuw en de Koetsier.