Buried Secrets of WWII
De nieuwste technologie creëert 3D-modellen van slagvelden uit de Tweede Wereldoorlog, wereldwijd. Scans onthullen sporen die al meer dan 70 jaar verborgen en begraven zijn.
In 1944 lanceerden de nazi's het meest geavanceerde wapen ter wereld, Hitlers vergeldingsraketten.
Pete Kelsey en Marty Morgan ontdekken hoe de meest gebombardeerde plek op aarde, Malta, terugvocht.
Het team jaagt op aanwijzingen over hoe de geallieerden de Japanse oorlogsmachine ontmantelden.
Pete en Marty onderzoeken de opmars van de geallieerden naar Rome door het bergachtige Italië.