Miles Away
Miles is een jongetje wiens beste vriend een boom is. Samen gaan ze op avontuur en beleven ze een perfecte zomerdag op de kermis. 'Miles Away' is een korte film voor kinderen met één simpele boodschap: je zult je nooit eenzaam voelen of je vervelen zolang je je fantasie de vrije loop laat.