George uit de Jungle 2
Toen we George voor het laatst zagen, leidde hij een gelukkig leven in de jungle met zijn vrouw Ursula en zijn zoon George Junior. Maar zijn schoonmoeder wil haar dochter en kleinzoon bij hem weghalen. Ze smeedt een complot met Ursula's ex-verloofde Lyle om Ursula te hypnotiseren en de jungle te vernietigen. George, Ape, Shep en Tookie moeten Ursula bevrijden en de jungle zien te redden.