Tinker Bell - Het Geheim van de Vleugels
Voor de elfjes van Pixie Hollow is het Winterbos verboden terrein. Als Tinkelbel over de grens wordt gelokt, ontdekt ze een geheim dat haar leven voorgoed zal veranderen. Ze ontmoet het ijselfje Sneeuwkristal, het enige elfje dat kan helpen het geheim van de vleugels te ontrafelen. Ze vormen een magische connectie en ontdekken dat ze zusjes zijn en samen hun twee werelden moeten redden.