Where To?
Taxichauffeur Archie is getuige van momenten uit tientallen verschillende levens: vrolijk, pijnlijk, gruwelijk en hilarisch. Op één dag stappen 54 passagiers in, van twee tot 93 jaar oud. En een hond. Met elke passagier wordt zijn taxi het toneel van een levensdrama. In alle chaos ontdekt hij onverwachte verbindingen en leert hij waardevolle lessen over liefde, verlies en familie.