On Ice
Mickey en zijn vrienden maken plezier bij het schaatsen op een bevroren rivier. Terwijl Mickey en Minnie romantisch voortglijden, haalt Donald grappen met Pluto uit en raakt hij uiteindelijk in de problemen met een vlieger, waarbij Mickey hem moet helpen.