Soul Office
In Noord-Ierland komen twee ambitieuze jonge criminelen om het leven tijdens een overval op een geldautomaat. Ondanks hun vroegtijdige dood komen ze terug als geesten om de klus te klaren, zij het met iets meer bureaucratische rompslomp dan ze zich hadden voorgesteld.