Het haardvuur van Kasteel Arendelle: de uitgeknipte versie
Met de handgemaakte papierkunst van de veelgeprezen visuele kunstenaar van Walt Disney Animation Studios voor Frozen en Frozen 2 Brittney Lee, zorgt deze warme en uitnodigende scène bij de haard voor een feestelijke kerststemming. Gestileerde uitgesneden papiervlammen worden gecombineerd met fantasierijke visuele effecten (inclusief een vleugje sneeuw geleverd door Elsa) en silhouetten van Anna, Elsa, Olaf, Kristoff en Sven om uw kerstplezier en genot te vergroten.
Handgemaakt van papier met aangepaste ontwerpen door Walt Disney Animation Studios' veelgeprezen visuele ontwikkelingskunstenaar Brittney Lee (Frozen, Frozen 2 en productieontwerper voor De Mythe van Frozen), brengt Het haardvuur van Kasteel Arendelle: de uitgeknipte versie een feestelijke sfeer tijdens kerstdagen. Met behulp van gestileerde uitgesneden kunst voor de vormen van het vuur in combinatie met traditioneel getekende visuele effecten, en een tableau met silhouetten van Frozen-favorieten Anna, Elsa, Olaf, Kristoff en Sven, is het decor klaar voor een uitnodigend en warm samenzijn, met een vleugje sneeuw van Elsa. Vuur, verlichting en andere visuele effecten maken het plaatje compleet en brengen wat kerstmagie rechtstreeks van Arendelle naar je woonkamer. Brittney werd geïnspireerd door de poppenkastscène in Frozen 2 en haar experimentele werk aan De Mythe van Frozen, samen met de wens om het gevoel te creëren dat je in een zelfgemaakte kijkdoos kijkt, als onderdeel van haar proces bij het ontwerpen van deze unieke kersttraktatie.