Marvel Rising: Secret Warriors
Marvel Rising: Secret Warriors brengt de jonge Marvel-personages samen die samen al een grote fanbase hebben opgebouwd. Begaafde tieners Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez en Inferno vormen een groep helden-in-wording. Als een onverwachte dreiging het Marvel Universe in gevaar brengt, kan dit zooitje ongeregeld niet anders dan samen de dreiging bestrijden.