Eight Below
Als ze tijdens de strengste winter ooit vast komen te zitten op Antarctica, moeten Jerry's geliefde sledehonden leren samen te overleven tot Jerry - die zich nergens door laat tegenhouden - ze komt redden.
Spanning alom in dit opwindende verhaal van een ongelooflijke vriendschap tussen acht geweldige sledehonden en hun begeleider Jerry (Paul Walker). Als ze tijdens de strengste winter ooit vast komen te zitten op Antarctica, moeten Jerry's geliefde sledehonden leren samen te overleven tot Jerry - die zich nergens door laat tegenhouden - ze komt redden. Gedreven door een onverbrekelijke band, een groot geloof in elkaar en enorme moed, leggen Jerry en de honden een ongelooflijke reis af om elkaar terug te vinden.