Johnson Family Vacation
Cedric the Entertainer speelt Nate Johnson, die met drie onhandelbare kinderen en één ontevreden echtgenote door het hele land reist naar de jaarlijkse familiereünie in Missouri.
Een verzekeringsmakelaar (Cedric the Entertainer) leert zijn kinderen en zijn vervreemde vrouw beter kennen door ze mee te nemen op een rampzalige rit door het hele land, naar een familiereünie waar ze het moeten opnemen tegen zijn oudere broer voor de 'familie van het jaar'-trofee.