High Life at Low Temperatures
Genesteld in het 'Kleine Siberië' van Oostenrijk, creëren de ijzige winden van Lungau vanaf torenhoge pieken een uniek alpenlandschap. Beekjes vormen moerassen, veengebieden en meren, die diverse flora en fauna bevorderen. De zomers bruisen van arendnesten, hermelijnen en geboorten van alpensalamanders, terwijl de kou van de winter nadert.