Zarna Garg: Practical People Win
Zarna Garg komt met een hilarisch debuut op Hulu. Ze spaart niemand: echtgenoten, kinderen, schoonfamilie en iedereen die het waagt de wijsheid van een Indiase moeder in twijfel te trekken, krijgt ervan langs.