Love in a Bottle
Maart 2020. Twee mensen – beiden in gedwongen quarantaine – beginnen tijdens de Corona-lockdown een liefdesrelatie via Facetime. Maar hoe levensvatbaar is een relatie die net zo goed een fantasie had kunnen zijn?
Liefde op het eerste gezicht bestaat. Soms kijken twee mensen elkaar aan en beseffen: dit is het. Zo ook bij Lucky (Hannah Hoekstra) en Miles (James Krishna Floyd), ook al hebben ze elkaar slechts vluchtig op het vliegveld gezien. Allebei haastig onderweg naar huis, omdat de wereld opeens in de greep van Covid is. En zo zit Miles in Londen en Lucky in Amsterdam. Beiden opgesloten in hun eigen huis, ver weg van elkaar. Het enige dat ze zeker weten, is dat ze elkaar willen leren kennen en dat ze een paar ongestoorde weken voor de boeg hebben om dat te doen. Hier begint hun liefdesgeschiedenis. Maar zal de relatie ook standhouden als ze straks weer uit hun online bubbel kunnen stappen?