Wild Cats of India
India's wilde katten zijn al sinds de oudheid krachtige en koninklijke symbolen, maar ondanks de eerbied die ze oproepen en hun eigen aanpassingsvermogen en dapperheid, zijn deze katten tot het uiterste in het nauw gedreven. In de twee jaar dat 'India's Wilde Katten' is gemaakt is er door de contrasterende landschappen van het land gereisd met de ambitie om een intiem portret van het intrigerende leven van deze ongelooflijke dieren te schilderen.