The League of Extraordinary Gentlemen
Sean Connery schittert in dit actie-avontuur uit 2003 waarin koningin Victoria enkele van de grootste criminele legendes van die tijd samenbrengt voor een geheime missie.
In dit oogverblindende actie-avontuur dreigt een gemaskerde gek, bekend als 'The Fantom', met een wereldwijde Armageddon. De legendarische avonturier Allan Quatermain (Sean Connery), gerekruteerd door koningin Victoria, voert het bevel over een unieke groep superhelden: een jager, een wetenschapper, een vampier, een onzichtbare man, een onsterfelijke, een spion en een monster. Ze hopen een angstaanjagende vijand te kunnen verslaan.