Poor Things
Het ongelooflijke verhaal over de fantastische evolutie van Bella Baxter, een jonge vrouw die weer tot leven is gewekt door een briljante en onorthodoxe wetenschapper. Omdat ze hevig verlangt naar levenservaring, gaat Bella ervandoor en begint aan een wervelend avontuur over de continenten. Nu ze is bevrijd van de vooroordelen van haar tijd, stort ze zich vastberaden op haar doel: opkomen voor gelijkheid en vrijheid.