Wanneer de 15-jarige David te horen krijgt dat hij nog maar een paar maanden te leven heeft, mag hij van de liefdadigheidsinstelling Dreamscape Charity één wens doen. David wil alleen niet naar Disneyland of een stervoetballer ontmoeten, hij wil een uur alleen zijn met een naakte vrouw.