Marvel Studios' Iron Man 3
Marvel Studios brengt het heftigste Iron Man avontuur tot nu toe, met Robert Downey Jr. en Gwyneth Paltrow. Wanner Tony Stark/Iron Man zijn wereld in puin ziet liggen stelt hij zich de vraag: Maakt de man de kleren, of maken de kleren de man?