Marvel Studios' Ant-Man
Met het verbluffende vermogen kleiner, maar sterker te worden, moet meesterdief Scott Lang zijn innerlijke held omarmen en zijn mentor, Dr. Hank Pym, helpen een kraak uit te voeren die de wereld zal redden in Marvel Studios' Ant-Man.