Lilo & Stitch II - Stitch heeft een tic
Het leven van Stitch in Hawaii gaat van een leien dakje, totdat hij van de wijs raakt en er een puinhoop van maakt. Iedereen helpt mee hun vriend te redden, terwijl Lilo zich voorbereidt op de hulawedstrijd.
Je favoriete personages zijn terug in deze comedy over het samenbrengen van familie en vrienden. Stitch heeft een goed leven; hij helpt Lilo in de voetsporen van haar moeder te treden als ze zich moet voorbereiden op de grote hulawedstrijd. Maar als Stitch een tic krijgt, loopt hun perfecte wereld in het honderd. Het zal Lilo, Nani, Jumba en erg veel 'ohana vergen om Stitch te redden.