Prometheus
Een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers reist naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van het menselijk ras veilig te stellen!