Drain the Oceans
Met behulp van baanbrekende technologie, adembenemende fotografie en inzichten van de beste maritieme archeologen loopt het oceaanwater weg en worden geheimen en verloren werelden onthuld. 'Drain the Oceans' biedt nieuwe inzichten in de geschiedenis van de menselijke beschaving en de aarde zelf. Hierbij komen verzonken steden, scheepswrakken en de verbazingwekkende natuurwonderen van de diepzee aan het licht.