Alice in Wonderland
Reis mee met Alice door het vreemde wonderland waar ze kennis maakt met bijzondere figuren zoals Diedeldie en Diedeldom, de Gekke Hoedenmaker, de Hartenkoningin en het Witte Konijn dat altijd te laat is.
Volg Alice als ze het Witte Konijn achterna gaat op een magische reis door de fantastische wereld van Wonderland. Het is een chaotische wereld die “vreemder en vreemder” wordt wanneer Alice tijdens haar dwaze avonturen een aantal onvergetelijke figuren ontmoet:de Mad Hatter, de Maartse Haas, Diedeldie en Diedeldom, de Kolderkat, de Hartenkoningin en nog veel meer.