The Roses
Het leven lijkt gemakkelijk voor het perfecte stel Ivy en Theo: succesvolle carrières, een liefdevol huwelijk, fijne kinderen. Maar er verschijnen donkere wolken boven hun ogenschijnlijk perfecte leven als Theo's carrière een dieptepunt bereikt terwijl Ivy successen boekt. Dan ontstaat er een explosieve mix van hevige rivaliteit en verborgen wrok in deze heerlijk wrange comedy.
Het leven lijkt gemakkelijk voor het perfecte stel Ivy en Theo: succesvolle carrières, een liefdevol huwelijk, geweldige kinderen. Maar er broeit iets achter de façade van hun zogenaamd ideale leven. Terwijl Theo's carrière instort en Ivy's ambities een hoge vlucht nemen, ontstaat er een explosieve mix van hevige rivaliteit en verborgen wrok. "The Roses" is een herinterpretatie van de klassieke film "The War of the Roses" uit 1989, beide gebaseerd op de roman van Warren Adler. "The Roses" is geregisseerd door Jay Roach, met een scenario van Tony McNamara, en met Olivia Colman, Benedict Cumberbatch, Andy Samberg en Kate McKinnon in de hoofdrollen.