Mr. Popper's Penguins
Als zakenman Tom een erfenis krijgt van zijn vader, staat zijn leven op zijn kop. Hij erft namelijk geen geld…maar zes pinguïns! De pinguïns zetten zijn appartement volledig op stelten.