The Devil Wears Prada 2: Red Carpet Live
Volg Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt, Stanley Tucci, en nog meer sterren op de rode loper van het New Yorkse Lincoln Center voor de wereldpremière van The Devil Wears Prada 2. Geniet van adembenemende looks en onvergetelijke momenten tijdens een van de meest glamoureuze avonden van het jaar.