Bekroonde serie over een glamoureus reclamebureau in New York in de jaren 60.
Don maakt een nieuwe vriend, Joan ontmoet een klant, Roger krijgt een mysterieus telefoontje.
Peggy ontvangt bloemen op kantoor terwijl Pete de politiek van nieuwe zaken navigeert.
Sterling Cooper & Partners bereidt zich voor op bezoek, terwijl Roger thuis problemen heeft.
Don krijgt bezoek, Stan zet zijn baas voor schut en Harry vindt een nieuwe bondgenoot.
Peggy bereidt een presentatie voor, terwijl Pete een exclusieve club kan joinen.
Don zoekt een vriend, Joan lost klantproblemen op en Peggy krijgt een nieuwe partner.
Don bedenkt een geweldig idee terwijl Peggy moeite heeft met het casten van een reclame.
Don wordt beloond voor zijn werk, Joan botst met een collega en Roger ontwijkt een grote beslissing.
Don heeft moeite met slapen, Pete wordt verrast door een vriend en Henry regelt een familiereünie.