Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
De uitbraak van de pandemie heeft een van de economische fundamenten van Spanje doen wankelen: het toerisme. "Here Comes the Sun" biedt een sociologische, stedenbouwkundige, ecologische en culturele analyse van de opkomst en ontwikkeling van het "zon en strand" toerisme aan de Valenciaanse Middellandse Zeekust.