Prom Pact
Het eindejaarsbal komt dichterbij en Mandy en haar beste vriend Ben, die een buitenbeentje is, worden overspoeld met overdreven verzoeken om mee te gaan. Het enige wat voor Mandy telt, is toegelaten worden tot haar droomschool Harvard, maar wanneer ze bijles moet geven aan basketbalster Graham, vraagt ze zich af of haar droomschool het wel waard is om alles op te geven waarin ze gelooft.
Het eindejaarsbal komt steeds dichterbij en de laatstejaarsstudent Mandy Yang en haar beste vriend Ben, die een buitenbeentje is, worden overspoeld met overdreven verzoeken om mee te gaan. Voor Mandy is er echter maar één ding belangrijk: toegelaten worden op haar droomschool Harvard. Als ze hoort dat haar toelating is uitgesteld, doet ze er alles aan om van de wachtlijst af te komen. Zelfs als dat betekent dat ze hulp moet vragen aan de enige persoon die ze verafschuwt: de populaire basketbalster Graham Lansing, wiens vader een machtige senator en oud-student van Harvard is. Wanneer Mandy bijles gaat geven aan Graham, begint ze te beseffen dat hij meer in zijn mars heeft dan ze dacht en dat er misschien meer in het leven is dan Harvard.