The Incredibles
Een hilarisch avontuur vol actie over een schijnbaar normaal gezin met een groot geheim. Als superhelden Mr Incredible en Elastigirl waren Bob en Helen Parr twee van de beste misdaadbestrijders. Nu moeten ze "normaal" leven met hun kinderen. Bob wil weer aan de slag en wordt naar een afgelegen eiland geroepen voor een geheime opdracht. Hij ontdekt al snel dat een supergezin de wereld moet redden.