Our Wonderful Nature: The Common Chameleon
Een kameleon met een onstilbare eetlust luiert op een boomtak in het bos en - hap! - daar komt de uitzonderlijk lange tong van de hagedis tevoorschijn, en het sappige insect wordt het diner. Maar de ogen van het sluwe schepsel zouden wel eens te groot voor zijn buikje kunnen blijken als hij gulzig achter steeds grotere prooien aangaat. 'The Common Chameleon' is een hilarische film in de stijl van een korte natuurdocumentaire.