Dọlápò is Fine
Dọlápọ̀ verlaat binnenkort haar zeer Britse kostschool en wordt onder druk gezet om haar natuurlijke haar te verbergen en haar naam te veranderen om een baan in de stad te krijgen. Dọlápọ̀ koopt een pruik, maar het haar daarvan brengt haar aan het twijfelen over de onzekere oorsprong ervan en ze wordt gedwongen haar eigen aannames over identiteit onder de loep te nemen.