Arrivederci Saigon
Vijf jonge meiden, slechts bewapend met muziekinstrumenten en een droom. Van Toscane tot het Verre Oosten. Ze dromen van succes, maar belanden in een oorlog. Het is 1968 en de echte oorlog vindt plaats in Vietnam. Vijftig jaar later vertellen 'The Stars' over hun avonturen met de Amerikaanse soldaten, in militaire basissen diep in de jungle, en soulmuziek.