Lemonade Mouth
Wanneer vijf rebelse eerstejaars elkaar ontmoeten in het straflokaal, lijken ze niets gemeen te hebben. Maar door muziek vinden ze elkaar en merken ze dat ze de grootste middelbare schoolband ooit kunnen worden. Tegen alle verwachtingen in merken de eerstejaars dat ze een verschil kunnen maken als ze op elkaar bouwen en alles laten vallen dat hun dromen in de weg staat.