The Making of Hawkeye
Sluit je aan bij Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh en Vincent D'Onofrio terwijl ze onthullen hoe Marvel Studios' Hawkeye werd bedacht en gemaakt. Wees getuige van wat er voor nodig was om de bloedstollende actiescènes uit de serie tot stand te brengen, en ontdek hoe iconische personages uit de comics van Marvel Comics zoals Kate Bishop werden aangepast en tot leven gebracht voor de serie van zes afleveringen.
Sluit je aan bij Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh en Vincent D'Onofrio terwijl ze onthullen hoe Marvel Studios' Hawkeye werd bedacht en gemaakt. Luister naar hoe het project oorspronkelijk bedoeld was als speelfilm, totdat duidelijk werd dat het verhaal dat de filmmakers wilden vertellen niet binnen een beperkte looptijd kon worden gevat. Luister naar Jeremy Renner terwijl hij bespreekt dat hoewel hij Clint Barton tien jaar lang in de MCU speelde, hij dankzij de serie nieuwe dimensies van het personage kon ontdekken en verkennen. Ontdek hoe andere iconische personages uit de comics van Marvel Comics, zoals Kate Bishop, de Swordsman, de Tracksuit Mafia en zelfs Pizza Dog, werden aangepast en tot leven werden gebracht voor de serie van zes afleveringen. Zie hoe het doek wordt opgehaald voor "Rogers: The Musical" om de enorme hoeveelheid werk bloot te leggen die nodig is om de hilarisch geïnspireerde dansnummers op te voeren. Maak kennis met Alaqua Cox, die doof is, en ondanks dat zij nog nooit eerder heeft geacteerd, een verbazingwekkende prestatie heeft geleverd als een van de belangrijkste tegenstanders van het seizoen, Maya Lopez. Bezoek de set van Hawkeye en zie met eigen ogen wat er nodig was om de bloedstollende actiescènes van de show tot een goed einde te brengen. En ontdek wat leidde tot de verrassende opname van D'Onofrio's Kingpin van Daredevil. Dit alles en nog veel meer staat de kijkers te wachten in ASSEMBLED: The Making of Hawkeye.