Normandië, ‘85. De zomervakantie is net van start gegaan als de zestienjarige Alexis na het kapseizen van zijn zeilbootje wordt gered door David. Het is de start van bijzondere vriendschap. David is een droom van een vriend en de jongens hebben samen de tijd van hun leven. Maar zal de droom langer duren dan deze zomer?