Never Let Me Go
Carey Mulligan en Keira Knightley zijn in deze indrukwekkende film beste vriendinnen op een Engelse kostschool. Ze ontdekken dat ze klonen zijn die worden grootgebracht om te worden gebruikt als orgaandonoren.