The Man Who Invented the Vespa
Corradino D'Ascanio was de briljante ingenieur die de eerste productiehelikopter ontwierp en vervolgens meewerkte aan de legendarische Vespa-scooter. Deze film schetst een intiem portret van de man wiens innovaties in de lucht en op straat de manier waarop de wereld beweegt, veranderden.