Pongo en Perdita leiden een heldhaftige cast van dieren op een spannende missie om hun dalmatiërpuppy's te redden van de slechte Cruella De Vil.
Deze Walt Disney-klassieker is al generaties lang geliefd vanwege haar onweerstaanbare, kwispelende sterren, het onvergetelijke verhaal en de mooie mix van humor en avontuur. Cruella De Vil, Disney's beruchtste slechterik, ontvoert alle dalmatiërpuppy's in Londen, inclusief 15 van Pongo en Perdita. Met de kracht van de "schemerblaf" leidt Pongo een heldhaftige cast van dieren op een grootse reddingsactie. Bevat beelden van roken.