Donald's Cousin Gus
De vraatzuchtige neef van Donald Duck, Gijs Gans, komt op bezoek en eet alles op. Wanneer de directe aanpak om van zijn hongerige gast af te komen mislukt, probeert Donald hem met drastische maatregelen te verjagen.