Aquamarine
Twee beste vriendinnen zien hun hartenwens in vervulling gaan in Aquamarine, een hilarische komedie over vriendschap.
Als de beeldschone zeemeermin Aquamarine tijdens een nazomerstorm aan land aanspoelt, zien twee beste vriendinnen hun hartenwens in vervulling gaan. Aquamarine mag dan wel mooi zijn, maar zij heeft weinig kaas gegeten van de fijne kneepjes van het versieren. Een hilarische komedie over vriendschap.