Disney Skyrunners
Als de tienerbroers Tyler en Nick Burns een kleine UFO overnemen die vlak bij hun stad is neergestort, komen ze achter een sinistere buitenaardse samenzwering. Verschillende werelden botsen als de broers elkaar en de aarde moeten redden.
Tienerbroers Tyler en Nick Burns beleven het avontuur van hun leven als ze een neergestorte UFO vlak bij hun stad ontdekken. De twee vliegen met het vaartuigje en komen er al snel achter dat het schip 'leeft'. Bovendien ontwikkelt Tyler buitenaardse vaardigheden. Als de broers een sinistere buitenaardse samenzwering ontdekken, wordt Tyler gevangengenomen. Met behulp van de UFO moet Nick zich in de schuilplaats van de aliens wagen om z'n broer en de aarde te redden.