The Band That Wouldn't Die
In eind maart 1984 pakte een verhuisbedrijf in het geheim de spullen van de Baltimore Colts’ in en verdween in de duisternis van de vroege ochtend, een stad met toegewijde fans bleef achter in shock en ongeloof. Academy Award-winnende filmmaker Barry Levinson (Rain Man, The Natural), zelf een grote Baltimore Colts’ fan, vertelt het verhaal over het verlies van de stad door de ogen van de Baltimore Colts’ Marching Band.