Under the Banner of Heaven
Terwijl rechercheur Jeb Pyre de moord op Brenda Wright Lafferty en haar dochtertje in een buitenwijk van Salt Lake Valley onderzoekt, ontdekt hij verborgen waarheden over de oorsprong van de HLD-religie en de gewelddadige gevolgen van een rotsvast geloof.
Rechercheurs Jeb Pyre en Bill Taba onderzoeken de brute moord op een vrouw uit de HLD-gemeenschap.
Er komen nieuwe details aan het licht over Brenda's poging om af te rekenen met de familie Lafferty.