Dans la Nature
In de natuur is een koppel een mannetje en een vrouwtje. Nou, niet altijd! Een koppel is ook een vrouwtje en een vrouwtje. Of een mannetje en een mannetje. Je weet het misschien niet, maar homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor.